Winkelwagen - € 0,00

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Retourneren en klachten

Kwaliteit staat hoog in het vaandel bij magnumflessen. Heeft u onverhoopt klachten of wilt u uw bestelling retourneren? Lees dan meer op deze pagina.
 

Klachten en retourneren

Kwaliteit staat hoog in het vaandel bij magnumflessen. Heeft u onverhoopt toch klachten of wilt u uw bestelling retourneren? Meld dat dan altijd aan onze klantenservice.

Klantenservice

E-mail: info@magnumflessen.nl
Telefoonnummer: +31 (0)78 6450615

 

De kwaliteitsgarantie van magnumflessen

magnumflessen levert u uitsluitend kwalitatief hoogwaardige wijnen. Wijn is echter gemaakt van levende druiven. In uitzonderlijke gevallen kan het daardoor voorkomen dat de wijn niet aan de veronderstelde kwaliteit voldoet. Bij reclamaties verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice. Samen komen we tot een passende oplossing. Wij staan in voor de kwaliteit van onze producten. Mocht er iets mis zijn, neem dan contact met ons op." 

Algemene klachten

Bij magnumflessen draait alles om tevreden klanten. Heeft u toch klachten over onze service? Meld ze dan aan onze klantenservice. Binnen 2 werkdagen krijgt u uitsluitsel over uw klacht. Bent u van mening dat uw klacht niet goed is behandeld? Dan kunt u de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, waarbij magnumflessen is aangesloten. 

Retourneren zonder opgaaf van reden

Bent u niet tevreden over de producten van Grandcruwijnen, om welke reden dan ook? Dan kunt u de aankoop binnen 14 na ontvangst zonder opgave van redenen ongedaan maken door ons hiervan op de hoogte te brengen.

De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het door ons toegezonden modelformulier voor herroeping (zie onderstaand), maar bent hiertoe niet verplicht.
Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping

Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddels als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.

De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening.

U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. 

Kurkproblemen

Heeft uw fles een kurkprobleem, waardoor uw wijn naar kurk smaakt? Dan vervangen wij de betreffende fles uiteraard. Stuurt u daarvoor de slechte fles (zo vol mogelijk) met originele kurk naar ons terug. Wij vervangen de slechte wijn voor dezelfde fles (kan een ander jaartal zijn) of een gelijksoortige wijn. U krijgt geen geld terug voor een geopende fles.

 

In welke gevallen vervangen wij géén slechte flessen?

  • Wijnen die slecht zijn geworden door té lange bewaring (bijvoorbeeld frisse witte wijn die 2 jaar of ouder is).
  • Wijnen die geoxideerd zijn door uitdroging (dat gebeurt als flessen rechtop worden bewaard op een té droge en té warme bergplaats).
  • Wijnen die niet bij magnumflessen.nl zijn aangekocht.

 

Klachten over de levering

Voor het bezorgen van uw bestelling maken wij gebruik van de service van Flespakket wat een onderdeel is van PostNL,  een bedrijf dat gespecialiseerd is in wijnleveringen. U ontvangt uw bestelling in een stevige verpakking, speciaal ontwikkeld voor het vervoer van wijnflessen. Hebben uw flessen door het transport of de verpakking onverhoopt toch breukschade opgelopen? Laat ons dat dan binnen 24 uur weten via de klantenservice.

 

Alcohol onder 18? Natuurlijk niet!

Alhoewel wij dit moeilijk kunnen controleren, leveren wij geen alcoholische producten aan klanten jonger dan 18 jaar (wij stellen een grens van 18 jaar in plaats van de gebruikelijke 16 jaar). Bij het minste vermoeden van een minderjarige klant, zullen wij de klant bellen om de leeftijd te verifiëren.


Wat zijn de algemene voorwaarden?

Wilt u meer weten over klachten en retourneren? Bekijk dan onze algemene voorwaarden.

< Terug

Een moment geduld a.u.b...


{{var product.name}}
is toegevoegd aan uw winkelwagen

Verder winkelen
Naar kassa en afrekenen
Verder winkelen
Naar kassa en afrekenen